Skip to main content

Het hoofdkantoor van de SAUTER Groep bevindt zich in Basel, in het drielandenpunt van Noordwest-Zwitserland. In ons hoofdkantoor vindt u de volgende centrale functies van de groep en gespecialiseerde afdelingen:

Ontwikkeling, kwaliteitsbeheer, productbeheer & marketing, financiën, human resources, IT, inkoop, verkoopadministratie, logistiek en een deel van de productie.

Hier zijn korte besluitvormingsprocessen en interdepartementale samenwerking vereist. U kunt afwisselende en verantwoordelijke taken verwachten die bijdragen aan het succes van het bedrijf.

U vindt ons direct achter het Badischer Bahnhof, Im Surinam 55, Basel.

Scroll naar beneden voor openstaande vacatures.

Dit zeggen onze medewerkers

“Werken bij SAUTER betekent deel uitmaken van een bedrijf dat internationaal de energie-efficiëntie en het gebruikerscomfort van gebouwen verhoogt door middel van gebouwautomatisering, en daarmee de ecologische voetafdruk verkleint. Misschien zijn we niet degenen die dit het luidst van de daken schreeuwen, maar het feit dat we allemaal aan deze zaak bijdragen, vervult iedereen hier met trots. Als langjarige hoofd van productmanagement en marketing op het hoofdkantoor waardeer ik het vertrouwen en de teamgeest niet alleen in mijn afdeling, maar in de hele groep. Het is inspirerend om te zien hoe we samen werken aan iets zinvols. Ik ben benieuwd waar onze inspanningen ons hierna naartoe zullen leiden!”

Peter Schönenberger, Hoofd Productmanagement en Marketing

“Ik begon mijn loopbaan bij SAUTER 10 jaar geleden als softwareontwikkelaar voor onze embedded systems. In de loop der jaren was ik betrokken bij essentiële fasen van productontwikkeling: van vroege prototyping tot productengineering en van testen tot het opleiden van onze technici. In onze kantoren, onze testlaboratoria en bij onze klanten heb ik ongelooflijke mensen ontmoet. Samen hebben we technische uitdagingen overwonnen, complexe bugs opgelost, verbeteringen aangebracht, eisenanalyses uitgevoerd en nog veel meer… De tijd vliegt, maar mijn passie is sindsdien alleen maar sterker geworden.”

Patrick Wieder, IoT Architect

“Producten met toekomst en geweldige medewerkers – dat zijn slechts twee van de vele redenen waarom ik al jaren graag bij SAUTER werk. In mijn functie als teamleider van de personeelsafdeling zet ik mij samen met mijn collega’s in om ervoor te zorgen dat mensen zich gedurende de gehele Employee Life Cycle welkom voelen en een waarderende werkomgeving aantreffen. De balans tussen de werknemers- en werkgeverskant is niet altijd eenvoudig, maar de directe communicatielijnen en open deuren bij SAUTER maken het voor mij gemakkelijker om deze uitdaging aan te gaan.

In het hoofdkantoor ontstaan steeds weer spannende vacatures. Nieuwsgierig? Solliciteer dan op ons jobportaal. Ik kijk ernaar uit om u te leren kennen!”

Ramona Bringold, Teamleider HR Hoofdkantoor

Openstaande vacatures bij SAUTER BELGIUM

Fr. Sauter AG, CH
© 2025 Fr. Sauter AG Alle rechten voorbehouden